Στις 18:20 το απόγευμα της Τετάρτης, 26 Αυγούστου 2020 είχαμε μία νέα σύλληψη, στο Αγρίνιο, από άνδρες της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. για κατοχή ναρκωτικών.
- Πιο συγκεκριμένα, στην κατοχή του νεαρού άνδρα μετά από σχετικό έλεγχο εντοπίστηκαν τέσσερα αυτοσχέδια τσιγάρα. Εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών.







Σχετικά Άρθρα
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Στο AgrinioTimes.gr όσοι πρώτευσαν και εισάγονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι