42 ασθενείς νοσηλεύονται στις δύο κλινικές Covid-19 της Αιτωλοακαρνανίας
- Φαίνεται, να έχει σταθεροποιηθεί ο αριθμός των ασθενών στις δύο κλινικές Covid-19 της Αιτωλοακαρνανίας, παρόλα αυτά πολλά είναι τα ύποπτα περιστατικά, τα οποία εξετάζονται αυτή τη στιγμή.
Πιο συγκεκριμένα,
- στο Νοσοκομείο Αγρινίου νοσηλεύονται 27 ασθενείς, ενώ εξετάζονται 8 ύποπτα περιστατικά και ένα περιστατικό στην Παιδιατρική Κλινική.
- Στο Νοσοκομείο Ι.Π. Μεσολογγίου νοσηλεύονται 15 ασθενείς, ενώ εξετάζεται 1 ύποπτο περιστατικό.
Επιμέλεια: Παρασκευάς Μάζης
«Agrinio365» Media Group (AgrinioTimes.gr – Antenna-Star.gr)







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές