Τις τελευταίες ημέρες στην Αιτωλοακαρνανία παρατηρείται μία σταθερή μείωση των νέων κρουσμάτων αλλά και των ασθενών που νοσηλεύονται στις δύο κλινικές Covid-19.
- Πιο συγκεκριμένα την Τετάρτη είχαμε συνολικά στην Αιτωλοακαρνανία 58 νοσηλείες, ενώ σήμερα έχουμε και στις δύο κλινικές Covid 49.
Στην κλινική Covid-19 του Νοσοκομείου Αγρινίου νοσηλεύονται 36, ενώ στην αντίστοιχη κλινική Covid-19 του Νοσοκομείου Ι.Π. Μεσολογγίου 13 και δύο ύποπτα κρούσματα τα οποία εξετάζονται.
Επιμέλεια: Παρασκευάς Μάζης
«Agrinio365» Media Group (Antenna-Star.gr – AgrinioTimes.gr)







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»