Η πρώτη «καμπάνα» των 5.000 ευρώ επιβλήθηκε τις βραδινές ώρες του Σαββάτου σε καφέ-μπαρ του Αγρινίου
- Από άνδρες της ειδικής ομάδας διαπιστώθηκε ότι ο προσωρινά υπεύθυνος ήταν ανεμβολίαστος.
Για τις επόμενες 15 ημέρες το κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος θα παραμείνει κλειστό, όμως πρόστιμο επιβλήθηκε και στον πελάτη που ούτε εμβόλιο είχε κάνει αλλά δε διέθετε και κανένα άλλο χαρτί με αρνητικό Rapid Test.
Επιμέλεια: Παρασκευάς Μάζης
«Agrinio365» Media Group (Antenna-Star.gr – AgrinioTimes.gr)







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές