Το Γενικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών «Η Σωτηρία» επισκέφθηκε το πρωί του Σαββάτου ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας, για να επιβλέψει το έργο της κατασκευής 50 κλινών ΜΕΘ, δωρεά της Βουλής των Ελλήνων, που έχει ως εποπτεύουσα αρχή την εταιρεία Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.
Σε δήλωσή του ο υπουργός Υγείας μετά την επίσκεψη, είπε ότι πήγε το νοσοκομείο προκειμένου να ενημερωθεί από τη Διοίκηση και την κατασκευάστρια εταιρεία για την πρόοδο των έργων στο χώρο όπου θα λειτουργήσουν οι 50 νέες κλίνες ΜΕΘ.







Σχετικά Άρθρα
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Στο AgrinioTimes.gr όσοι πρώτευσαν και εισάγονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι