Αγρίνιο: Αδέσποτα έξω από Νηπιαγωγείο – «Φοβούνται τα παιδιά να πάνε στο Σχολείο», καταγγέλλει μητέρα
- Στο Antenna-Star.gr απευθύνθηκε μία αναγνώστρια και μητέρα θέλοντας να καταγγείλει αυτό το οποίο συμβαίνει σε καθημερινή βάση έξω από το 22ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου στις Εργατικές Κατοικίες Αγίας Βαρβάρας.
Πιο συγκεκριμένα, στην περιοχή κυκλοφορούν αδέσποτα σκυλιά με αποτέλεσμα να φοβούνται τα παιδιά να πάνε στο Σχολείο. Όπως, τονίζει στην επικοινωνία μας αυτό είναι ένα «καθημερινό φαινόμενο» ζητώντας παράλληλα από τους αρμόδιους να αναλάβουν δράση.
Χαρακτηριστικές είναι και οι φωτογραφίες από το Νηπιαγωγείο όπου τα αδέσποτα είναι γύρω-γύρω από το συγκεκριμένο σχολικό συγκρότημα:











Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»