Λίγο μετά τις 20:30 τελέστηκε Αγιασμός στο Εκλογικό Κέντρο του Δήμαρχου Αγρινίου και εκ νέου Υποψήφιου Γιώργου Παπαναστασίου.
- Αμέσως μετά την τέλεση του Αγιασμού απεύθυνε ακόμη ένα μήνυμα στις δημότισσες και στους δημότες του Αγρινίου, μήνυμα νίκης, μέσω του οποίου όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «μιλάμε με το έργο μας». Να σημειωθεί πως στον Αγιασμό του Εκλογικού του Κέντρου βρέθηκε πλήθος κόσμου.
Δείτε αποσπασματικά βίντεο και φωτογραφίες:









Σχετικά Άρθρα
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι
Καινούργιο Αγρινίου: Ο.ΑΝ.Ε.ΑΝ. Αιτωλοακαρνανίας, ΕΛ.ΑΣ. και σκύλος στις έρευνες μετά τον εντοπισμό ανθρώπινου κρανίου