Στο Αγρίνιο κατά τις βραδινές ώρες της 20ης Απριλίου μια ανήλικη επιχείρησε να βάλει τέλος στη ζωή της, νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο μετά την απόπειρα που έκανε.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ανήλικη φέρεται να επιχείρησε να βάλει τέλος στη ζωή της κόβοντας τις φλέβες της.
Ευτυχώς έγινε αντιληπτή από συγγενικά της πρόσωπα, και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Αγρινίου.
Εκεί της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από το ιατρικό προσωπικό και παραμένει νοσηλευόμενη, με την κατάσταση της υγείας της να μην εμπνέει ανησυχία.
Διαβάστε επίσης: Αγρίνιο: Η Φιλοζωική Οργάνωση αντιδρά για τις συνθήκες διαβίωσης και επανένταξης αδέσποτων ζώων
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Στο AgrinioTimes.gr όσοι πρώτευσαν και εισάγονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι