Δεν σταματούν οι έλεγχοι σχετικά με την τήρηση των μέτρων προστασίας κατά του κορωνοϊού, ειδικά τώρα, που τα κρούσματα αυξάνονται συνεχώς.
- Το τελευταίο 24ωρο άνδρες της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας κατέγραψαν συνολικά 19 νέα πρόστιμα για μη χρήση μάσκας, των 150 ευρώ, έκαστος.
Τα δεκαεπτά αφορούσαν πελάτες καταστημάτων και τα δυο υπεράριθμους επιβάτες σε λεωφορείο Κ.Τ.Ε.Λ.







Σχετικά Άρθρα
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Στο AgrinioTimes.gr όσοι πρώτευσαν και εισάγονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι