Δεν σταματούν οι έλεγχοι σχετικά με την τήρηση των μέτρων προστασίας κατά του κορωνοϊού, ειδικά τώρα, που τα κρούσματα αυξάνονται συνεχώς.
- Το τελευταίο 24ωρο άνδρες της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας κατέγραψαν συνολικά 19 νέα πρόστιμα για μη χρήση μάσκας, των 150 ευρώ, έκαστος.
Τα δεκαεπτά αφορούσαν πελάτες καταστημάτων και τα δυο υπεράριθμους επιβάτες σε λεωφορείο Κ.Τ.Ε.Λ.







Σχετικά Άρθρα
Θέρμο: Πτώση οχήματος από τα 30 μέτρα, στο Κέντρο Υγείας μητέρα και παιδί μετά το σοκαριστικό τροχαίο
Ο Καιρός (07/06): Ηλιοφάνεια την Κυριακή στο Αγρίνιο, έως 33 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Γιώργος Μασούρας: Σκόραρε στο φινάλε ο Κεχρινιώτης και η Εθνική πήρε ισοπαλία από τη Σουηδία!