Οι Δικαστικοί Υπάλληλοι στο Αγρίνιο συνεχίζουν σταθερά έως το τέλος της εβδομάδας (Παρασκευή, 08 Μαΐου 2026) τις δίωρες διακοπές εργασίας από τις 09:00 έως τις 11:00.
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Γεράσιμος Μαλούσης και η Γενική Γραμματέας Αικατερίνη Ροβά αναφέρουν τα εξής:
«Κατόπιν της υπ’ αριθμ.26/5-5-2026 ανακοίνωσης της Ο.Δ.Υ.Ε. με ομόφωνη απόφαση του ΔΣ του Συλλόγου Δικαστικών Υπαλλήλων Περιφέρειας Αγρινίου αποφασίστηκε η διακοπή εργασιών για τα Μέλη.
Η διακοπή εργασιών θα ισχύσει από την Τετάρτη, 06 έως και Παρασκευή, 08 Μαΐου κατά το δίωρο 9:00-11:00 π.μ.»
Διαβάστε επίσης: Ξεπέρασαν τους 10 οι υπεράριθμοι σε λεωφορείο που εκτελούσε το δρομολόγιο Αγρίνιο – Πάτρα, σύμφωνα με καταγγελία
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος
Δυτική Αττική: Αγρινιώτες κατηγορούμενοι για ομαδικό βιασμό 32χρονης, σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε