Σύλληψη δύο για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών και παράνομη οπλοκατοχή
- Συνελήφθησαν, χθες το πρωί, στο Αγρίνιο, από Αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του Τμήματος Άμεσης Δράσης Αγρινίου, δύο ημεδαποί (άνδρας – γυναίκα), διότι σε αστυνομικό έλεγχο που τους διενεργήθηκε βρέθηκαν στην κατοχή τους και κατασχέθηκαν:
• 9,7 γραμμάρια κάνναβης,
• 37 ναρκωτικά δισκία
• 7,9 γραμμάρια ηρωίνης διαμοιρασμένη σε 11 συσκευασίες
• Ένα στιλέτο και τέσσερα καλαμάκια με ηρωίνη
• Ένα πλαστικό τρίφτη με υπολείμματα κάνναβης.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου.







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»