Στο πλαίσιο κατασκευής του έργου: «ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ» θα γίνουν εργασίες ανακατασκευής και μετατροπής διαφόρων οδών ή τμημάτων τους σε πεζόδρομους ή οδούς ήπιας κυκλοφορίας στο αστικό κέντρο Αγρινίου.
- Προκειμένου να υλοποιηθεί ξεκίνησε η διακοπή της εισόδου και κυκλοφορίας οχημάτων σε τμήμα της Οδού Γ. Καραπαππά, από την Οδό Δημοτσελίου έως την Λουριώτου για την ανακατασκευή του συγκεκριμένου τμήματος.
Η διακοπή κυκλοφορίας θα διαρκέσει περίπου 1,5 μήνα.







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»