Στο πλαίσιο κατασκευής του έργου: «Επέκταση και αναβάθμιση δικτύου πεζοδρόμων της πόλης» και σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη του έργου θα γίνουν εργασίες ανακατασκευής και μετατροπής διαφόρων Οδών ή Τμημάτων τους σε πεζόδρομους ή Οδούς ήπιας κυκλοφορίας στο αστικό κέντρο Αγρινίου.
- Προκειμένου να υλοποιηθεί το έργο απαιτείται η διακοπή της εισόδου και κυκλοφορίας οχημάτων στην Οδό Π. Σούλου, από την Οδό Παναγόπουλου έως την πλατεία Δημοκρατίας, για την ανακατασκευή του συγκεκριμένου τμήματος.
Η διακοπή κυκλοφορίας θα ξεκινήσει την Παρασκευή 17-02-2023 και από ώρα 07:00.
Οι εργασίες θα διαρκέσουν περίπου 1,5 μήνα.







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»