Ξεκίνησαν οι εργασίες στις οδούς Χρ. Σαλάκου και Ι. Σταΐκου στο πλαίσιο κατασκευής του έργου: «ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ».
- Προκειμένου το έργο να καταστεί έντεχνο και λειτουργικό απαιτείται η διακοπή της εισόδου και κυκλοφορίας οχημάτων στην οδό Χρ. Σαλάκου (ολόκληρη) και Ι. Σταΐκου (από οδ. Χρ. Σαλάκου έως οδ. Γρίβα), από την οδό Βότση έως την πλατεία Δημοκρατίας για την ανακατασκευή του συγκεκριμένου τμήματος.
Η διάρκεια των εργασιών που απαιτούνται θα διαρκέσουν περίπου 1,5 μήνα.







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»