Ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου υπέγραψε τη σύμβαση για την «Ενεργειακή Αναβάθμιση του 11ου και 17ου Δημοτικού Σχολείου και του 11ου Νηπιαγωγείου Δήμου Αγρινίου» προϋπολογισμού 1.095.000,00 €.

Αναλυτικά προβλέπονται οι εξής εργασίες :
- Εξωτερική/Εσωτερική Θερμομόνωση Τοίχων.
Η θερμομόνωση θα γίνει στο κτιριακό κέλυφος με τοποθέτηση μόνωσης πάχους 7 cm
- Αντικατάσταση κουφωμάτων με σύγχρονα, ενεργειακά αποδοτικά κουφώματα με πιστοποιημένες ιδιότητες.
- Αντικατάσταση υαλοπινάκων με νέους υψηλής ενεργειακής απόδοσης
- Αναβάθμιση συστήματος Θέρμανσης-κλιματισμού
- Αντικατάσταση παλαιών φωτιστικών με νέα Φωτιστικά LED υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης

«Βάζουμε τις βάσεις ώστε τα παιδιά μας να φοιτούν σε ασφαλή σχολεία που σέβονται το περιβάλλον. Σταδιακά υλοποιούμε τη δέσμευση μας για παρεμβάσεις με περιβαλλοντικό πρόσημο στα δημοτικά κτίρια του Αγρινίου. Αναβαθμίζουμε τις κτιριακές υποδομές με σύγχρονο και αποδοτικό ενεργειακό εξοπλισμό. Συνεχίζουμε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα που περιλαμβάνει την υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον δράσεων», ανέφερε σχετικά ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου.







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές