Η χρόνια εγκατάλειψη ενός εμβληματικού κτιρίου της πόλης που χτίστηκε με τον ιδρώτα των εργατών του καπνού οδήγησε τις καπναποθήκες του Ηλιού εδώ και κάμποσα χρόνια να δηλώνουν την παρουσία τους στο σήμερα μόνο ως… φάντασμα.
Η κατάρρευση είχε ξεκινήσει κάμποσα χρόνια πριν. Σήμερα, με αφορμή την έντονη κακοκαιρία που πλήττει το Αγρίνιο δε βλέπουμε την αρχή του τέλους αλλά το ίδιο το φινάλε…
Ευτυχώς, δε θρηνήσαμε ανθρώπινες ζωές παρά μόνο ζημιές σε αυτοκίνητα. Οι κάτοικοι της περιοχής αλλά και όλης της πόλης είναι οργισμένοι.
Στην κάμερα του «Agrinio365 TV» μίλησαν κάτοικοι της περιοχής. Είναι σε απόγνωση βλέποντας να καταστρέφονται τα οχήματά τους. Μάλιστα, πριν από ελάχιστα λεπτά έφτασε και ο Αντιδήμαρχος Αγρινίου Μίμης Σκορδόπουλος και ο Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση» Τίμος Παπανικολάου.








Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές