Άμεση ήταν η κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αγρινίου για φωτιά που εκδηλώθηκε νωρίς το απόγευμα της Δευτέρας 11 Ιουλίου 2022, στο Γιαννούζι Αγρινίου σε έκταση πίσω από το Νοσοκομείο.
Στο σημείο έσπευσαν 6 οχήματα της Π.Υ. επανδρωμένα με 11 πυροσβέστες, και άνδρες της Αστυνομίας, οι οποίοι έθεσαν υπό έλεγχο τη φωτιά, πριν πάρει μεγαλύτερες διατάσεις.
Η φωτιά έκαψε ελαιόδεντρα και ξερή βλάστηση.
*Photo Αρχείου







Σχετικά Άρθρα
Κώστας Πιστιόλας: «Το Αγρίνιο μπορεί και πρέπει να διεκδικήσει να αποκτήσει ξανά ρόλο πρωταγωνιστή»
Νέα Δημοκρατία: Στην Αιτωλοακαρνανία ο Βασίλης Κικίλιας, ο Βασίλης Σπανάκης και η Άννα Καραμανλή
Δήμος Ι.Π. Μεσολογγίου: Έγκριση επιχορηγήσεων έως 68.300 ευρώ σε Αθλητικούς και Πολιτιστικούς Συλλόγους