Στο πλαίσιο της πρώτης του έτους Απογευματινής Εθελοντικής Αιμοδοσίας, ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα του με την ίδια την Πρόεδρο κ. Δήμητρα Αβράμπου να εύχεται καλή χρονιά σε όλους με υγεία.
- Να σημειωθεί πως και η συγκεκριμένη εκδήλωση αλλά και η Αιμοδοσία πραγματοποιούνται με όλα τα μέτρα που προβλέπει ο ΕΟΔΥ και το Υπουργείο Υγείας.
Ακολουθεί βίντεο και φωτογραφικό υλικό από τις ιστοσελίδες του «Agrinio365» Media Group (AgrinioTimes.gr – Antenna-Star.gr):









Σχετικά Άρθρα
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος ανακοινώθηκε από τον Αστέρα Αγρινίου!
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος αποχώρησε από την Ένωση Αγίου Δημητρίου Αγρινίου
1ο GEA Agrinio Cup: Με διψήφιο αριθμό και οι δύο Ομάδες Ανδρών και Γυναικών, δηλώσεις Ανδριόπουλου