Ένας νεαρός συνελήφθη στο Αγρίνιο για ναρκωτικά, η σύλληψή του έγινε από Αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ.
Ειδικότερα, συνελήφθη χθες (28/12) ένας 18χρονος στο Αγρίνιο ο οποίος στο πλαίσιο ελέγχου έφερε πάνω του 0,9 γραμμάρια ακατέργαστης αποξηραμένης κάνναβης.
Ο 18χρονος αφέθηκε ελεύθερος μετά από προφορική εντολή του Εισαγγελέα.
Δεν είναι η πρώτη, ούτε και η τελευταία φορά που οι Αρχές απασχολούνται για ένα τέτοιο θέμα αφού η χρήση ναρκωτικών από νεαρούς και μη έχει γίνει καθημερινό φαινόμενο…
Διαβάστε επίσης: Σύλληψη ηλικιωμένου για απειλή







Σχετικά Άρθρα
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος
Δυτική Αττική: Αγρινιώτες κατηγορούμενοι για ομαδικό βιασμό 32χρονης, σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε