Δύο νέες συλλήψεις οδηγών για παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. σημειώθηκαν σήμερα 23 Ιουνίου 2022, στο Αγρίνιο, και σχηματίστηκαν οι σχετικές δικογραφίες.
- Πιο συγκεκριμένα, κατά τις πρωινές ώρες της Πέμπτης, συνελήφθησαν μετά από Τροχονομικό έλεγχο από Αστυνομικούς της Τροχαίας της Υ.Α. Αγρινίου δύο νεαροί, οι οποίοι οδηγούσαν Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα στερούμενοι αδειών ικανότητας οδήγησης.
Μάλιστα, ο ένας εκ των δύο συλληφθέντων είναι ανήλικος, ηλικίας 17 ετών, ενώ ο άλλος νεαρός είναι ηλικίας 20 ετών.







Σχετικά Άρθρα
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος ανακοινώθηκε από τον Αστέρα Αγρινίου!
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος αποχώρησε από την Ένωση Αγίου Δημητρίου Αγρινίου
1ο GEA Agrinio Cup: Με διψήφιο αριθμό και οι δύο Ομάδες Ανδρών και Γυναικών, δηλώσεις Ανδριόπουλου