Πρόστιμο 5.000 ευρώ και «λουκέτο» δεκαπέντε ημερών σε καφετέρια στο Κέντρο της πόλης του Αγρινίου.
- «Βαρύ» το πρόστιμο για 64χρονο ιδιοκτήτη καφετέριας στο Κέντρο του Αγρινίου, καθώς κατά τις μεσημβρινές ώρες της Πέμπτης, 13 Ιανουαρίου 2022 βρέθηκε να εξυπηρετεί εντός του καταστήματος δύο πελάτες, οι οποίοι δεν κατείχαν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης κατά του κορωνοϊού.
Ο ιδιοκτήτης συνελήφθη για παραβίαση μέτρων για την πρόληψη ασθενειών.
Στην επιχείρηση βεβαιώθηκε διοικητικό πρόστιμο της τάξεως των 5.000 ευρώ καθώς και 15ήμερη αναστολή λειτουργίας.
Στον καθένα από τους δύο πελάτες επιβλήθηκε πρότιμο 300 ευρώ.







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές