Ο Διοικητής του Νοσοκομείου Αγρινίου κ. Μιχαήλ Σερασκέρης, με ανάρτησή του, ενημερώνει για τις εθελοντικές αιμοδοσίες που θα πραγματοποιηθούν τον Μάιο 2022, στο Αγρίνιο.
Συγκεκριμένα, έχουν προγραμματιστεί αιμοληψίες:
- για τις 4 Μαΐου στο ΕΠΑΛ Αγρινίου (Αγ. Κωνσταντίνου), 17:00-21:00
- για τις 6 Μαΐου στο ΕΠΑΛ Αγρινίου (Σταδίου), 09:00-13:00
- για τις 21 Μαΐου στον Άγιο Κωνσταντίνο, 09:00-14:00
- για τις 29 Μαΐου στη Λεπενού, 09:00-14:00







Σχετικά Άρθρα
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος ανακοινώθηκε από τον Αστέρα Αγρινίου!
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος αποχώρησε από την Ένωση Αγίου Δημητρίου Αγρινίου
1ο GEA Agrinio Cup: Με διψήφιο αριθμό και οι δύο Ομάδες Ανδρών και Γυναικών, δηλώσεις Ανδριόπουλου