Μετά από πρόσκληση του Δ.Σ. του Εργατικού Κέντρου Αγρινίου πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου 13 Νοεμβρίου 2021 αγωνιστική δράση για την υπεράσπιση της υγείας του λαού και των δικαιωμάτων του, στο Νοσοκομείο Αγρινίου.
Η δράση, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο της Παναιτωλοακαρνανικής Μέρας Δράσης για τα προβλήματα στον τομέα της υγείας, συνδιοργανώνουν οι φορείς:
- ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ & ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ
- ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
- ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ- ΘΕΡΜΟΥ
- ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ – ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΟΑΕΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ & ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
- ΑΙΜΟΔΟΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Οι ιστοσελίδες του «Agrinio365» Media Group (Antenna-Star.gr – AgrinioTimes.gr) σας μεταφέρουν βίντεο και πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την Δράση στο Νοσοκομείο Αγρινίου:
























Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές