Στο Αγρίνιο την παραμονή της 25ης Μαρτίου τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων στην Πλατεία «Μαρίας Δημάδη».
Συμπληρώνονται 204 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση και στο Αγρίνιο, την παραμονή της Εθνικής Επετείου, τιμήθηκε η μνήμη όσων αγωνίστηκαν για την ελευθερία και την ανεξαρτησία της χώρας.
Παρουσία εκπροσώπων Αρχών και Φορέων, μαθητών και φοιτητών, τελέστηκε δέηση στο Μνημείο των Πεσόντων στην Πλατεία «Μαρίας Δημάδη» και ακολούθησε κατάθεση στεφάνων.
Το AgrinioTimesTV σας μεταφέρει αποσπασματικό βίντεο και πλούσιο φωτογραφικό υλικό:









































































Διαβάστε επίσης: Αγρίνιο: Δόθηκε στην κυκλοφορία η Οδός Καζαντζή και τμήμα της Οδού Τσικνιά







Σχετικά Άρθρα
ΕΛ.ΑΣ.: Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του οδηγού που παρέσυρε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος