Η 25η Νοεμβρίου έχει καθιερωθεί ως Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας Κατά των Γυναικών.
- Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα και στo πλαίσιο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινότητας απέναντι στην έμφυλη βία, ο Ξενώνας Φιλοξενίας Γυναικών Θυμάτων Βίας και των Παιδιών της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας & Δημόσιας Υγείας του Δήμου Αγρινίου, με τη συνδρομή της Διεύθυνσης Παιδείας και Αθλητισμού του Δήμου Αγρινίου, διοργάνωσε συμβολικό αγώνα μπάσκετ, με τη συμμετοχή παλαίμαχων καλαθοσφαιριστών, στο Κλειστό Γυμναστήριο Αγρινίου (Αερογέφυρα).
Δείτε βίντεο και εικόνες από την εκδήλωση:
































Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»