Συνελήφθη άνδρας για διακίνηση και μεταφορά ναρκωτικών στην Αιτωλοακαρνανία
- Οι αστυνομικοί κατέσχεσαν περίπου (500) γραμμάρια κάνναβης
Σημαντική συνδρομή στην ανεύρεση των ναρκωτικών, παρείχε ο αστυνομικός σκύλος του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου «Ηippy»
Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στην Εθνική Οδό Αγρινίου-Καρπενησίου, από τους αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αγρινίου, ένας ημεδαπός άνδρας, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε, κακουργηματικού χαρακτήρα, δικογραφία για μεταφορά και διακίνηση ναρκωτικών.
Ειδικότερα, οι Αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου, αξιοποιώντας πληροφορίες, εντόπισαν τον άνδρα να κινείται με αυτοκίνητο και τον ακινητοποίησαν για έλεγχο.
Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο όχημα, οι αστυνομικοί με την συνδρομή του αστυνομικού σκύλου «Ηippy», βρήκαν και κατέσχεσαν (469) γραμμάρια κάνναβης, τα οποία ο κατηγορούμενος είχε επιμελώς κρυμμένα στον οπίσθιο προφυλακτήρα του οχήματος.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου, ενώ το αυτοκίνητο κατασχέθηκε ως μέσο μεταφοράς των ναρκωτικών ουσιών.







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»