Την Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021 και ώρα 11:00 π.μ. τελέσθηκε ο ετήσιος Αγιασμός, παρουσία των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, του Επιστημονικού – Βοηθητικού Προσωπικού και των ωφελούμενων του Κ.Δ.Η.Φ.
Στη συνέχεια οι ωφελούμενοι κατευθύνθηκαν για κέρασμα στο Κέντρο της πόλης, στα πλαίσια του εξωτερικού προγράμματος, που έχει σκοπό τόσο την ψυχαγωγία όσο και την κοινωνικοποίησή τους.





Ευχόμαστε σε όλους μία ωφέλιμη και εποικοδομητική χρονιά!!!






Σχετικά Άρθρα
ΕΛ.ΑΣ.: Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του οδηγού που παρέσυρε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος