Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν την απόγνωση και την αγανάκτηση των κατοίκων του Βλοχού Καινουργίου που βλέπουν ανίκανοι να αντιδράσουν την τεράστια καταστροφή που προήλθε από την τεράστια κατάπτωση λόφων στην περιοχή.
- Στο έλεος του Θεού έχουν μείνει κτηνοτρόφοι που δεν έχουν πρόσβαση προς τις μονάδες τους, ενώ δεν υπάρχει πρόσβαση προς την Ιερά Μονή Βλοχού.
Να σημειωθεί πως μέχρι και αυτή την ώρα κανένα μηχάνημα του Δήμου ή της Περιφέρειας δεν βρίσκεται στο σημείο.
Δείτε το αποκαλυπτικό φωτορεπορτάζ:













Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»