Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Δήμαρχος Θέρμου κ. Σπύρος Κωνσταντάρας ενημερώνει για την κατασκευή τοιχίων αντιστήριξης για συγκράτηση φερτών στον δρόμο Θέρμου – Αγρινίου.
- Συγκεκριμένα ο κ. Κωνσταντάρας αναφέρει:
Μέσα από εργολαβία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος κατασκευάζονται τοιχία αντιστήριξης για συγκράτηση φερτών στον δρόμο Θέρμου – Αγρινίου (στην Άνω Μυρτιά) για την προστασία της οδικής ασφάλειας.
Σύντομα ακολουθούν ασφαλτοστρώσεις συντήρησης καθ όλο το μήκος του δρόμου προς Αγρίνιο.
#συνεργαζόμαστε !










Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές