Στο Αιτωλικό τα ξημερώματα της 19ης Αυγούστου πραγματοποιήθηκε η σύλληψη γονέων για έκθεση ανήλικων σε κίνδυνο.
Δύο γονείς συνελήφθησαν χθες τα ξημερώματα στο Αιτωλικό από Αστυνομικούς του Α.Τ. Αιτωλικού, καθώς τα ανήλικα παιδιά τους, ηλικίας 16 και 17 ετών, εντοπίστηκαν σε κατάσταση μέθης σε παγκάκι.
Τα παιδιά μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας Αιτωλικού για παροχή πρώτων βοηθειών.
Οι γονείς αντιμετωπίζουν κατηγορίες για έκθεση ανήλικων σε κίνδυνο.
Η Αστυνομία συνεχίζει τις έρευνες για τις συνθήκες υπό τις οποίες σημειώθηκε το περιστατικό.
Διαβάστε επίσης: Δήμος Αμφιλοχίας: Στις 20 Αυγούστου η 1η Γιορτή Κυπρίνου στην Πλατεία της Στάνου
Πηγή: Αιτωλικό: Σύλληψη γονέων για έκθεση ανήλικων σε κίνδυνο







Σχετικά Άρθρα
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο Άγιον Όρος για τριήμερη επίσκεψη
Επεισόδιο στο Αγρίνιο: Γυναίκα φέρεται να δέχθηκε άγρια επίθεση στο κέντρο της πόλης
Σταύρος Θανασούλας: Τη Δευτέρα (22/06) το τελευταίο «αντίο» στον συνταξιούχο Έμπορο