Αιτωλοακαρνανία: Νέα πρόστιμο σε ιδιοκτήτη και πελάτη καταστήματος – «Λουκέτο» επτά ημερών
- Στις 22:50 το βράδυ της Τρίτης, 2 Νοεμβρίου 2021 επιβλήθηκε άλλο ένα διοικητικό πρόστιμο σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην Αιτωλοακαρνανία τόσο στον ιδιοκτήτη του καταστήματος (2.000 ευρώ), όσο και σε πελάτη (300 ευρώ) που δεν διέθετε ούτε πιστοποιητικό εμβολιασμού, ούτε πιστοποιητικό νόσησης τη στιγμή που ήταν καθήμενη στο εσωτερικό του καταστήματος.
Μάλιστα, είχαμε και την επιβολή του επταήμερου «λουκέτου».







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»