Αιτωλοακαρνανία: Μειωμένες οι νοσηλείες στις δύο κλινικές Covid-19
- Φαίνεται, να έχει σταθεροποιηθεί ο αριθμός των ασθενών στις δύο κλινικές Covid-19 της Αιτωλοακαρνανίας καθώς στο σύνολό τους δεν ξεπερνούν τους 50 ενώ μέχρι και πριν μία, δύο εβδομάδες ξεπερνούσαν τους 70.
Πιο συγκεκριμένα, στο Νοσοκομείο Αγρινίου νοσηλεύονται 34 ασθενείς και στο Νοσοκομείο Ι.Π. Μεσολογγίου 14. Δεν έχουμε σε καμία από τις δύο Νοσοκομειακές Μονάδες ύποπτα κρούσματα.
Επιμέλεια: Παρασκευάς Μάζης
«Agrinio365» Media Group (Antenna-Star.gr – AgrinioTimes.gr)







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές