Αιτωλοακαρνανία: Μικρή υποχώρηση στις νέες νοσηλεύεις στις δύο κλινικές Covid
- Ελαφρώς καλύτερη φαίνεται να είναι η κατάσταση στις δύο κλινικές Covid των Νοσοκομειακών Μονάδων της Αιτωλοακαρνανίας. Όμως, αυτό θα το μπορούμε να το πούμε με σιγουριά όταν αρχίσουν να υποχωρούν τα νέα κρούσματα και κυρίως να περιοριστούν αισθητά οι νοσηλείες.
Έως αυτή την ώρα στην κλινική Covid-19 του Νοσοκομείου Αγρινίου νοσηλεύονται 50 ασθενείς, ενώ στην αντίστοιχη κλινική του Νοσοκομείου Ι.Π. Μεσολογγίου 18 εκ των οποίων ένας είναι διασωληνωμένος. Υπάρχει επίσης και ένα ακόμη ύποπτο κρούσματα που εξετάζεται.
Επιμέλεια: Παρασκευάς Μάζης
«Agrinio365» Media Group (Antenna-Star.gr – AgrinioTimes.gr)







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές