Οι έλεγχοι της Αστυνομίας για τη διατήρηση των μέτρων ασφαλείας κατά του κορωνοϊού συνεχίζονται…
- Από τις 6 το πρωί της Κυριακής έως τις 6 το πρωί της Δευτέρας κόπηκαν έξι νέα πρόστιμα για παράβαση των μέτρων για την πρόληψη ασθενειών και πιο συγκεκριμένα για τη μη χρήση προστατευτικής μάσκας.
Συγκεκριμένα βεβαιώθηκαν:
- 5 πρόστιμα σε επιβάτες Ι.Χ. ή δικύκλου
- 1 πρόστιμο σε πελάτη Super Market ή Εμπορικού Καταστήματος
Ο καθένας από τους παραβάτες καλείται να πληρώσει πρόστιμο 300 ευρώ.







Σχετικά Άρθρα
Γιώργος Σουφλιάς: «Έφυγε» σε ηλικία 85 ετών ο πρώην Υπουργός της Νέας Δημοκρατίας
Δ.ΕΠ.Α. Εμπορίας: Ένας καθετοποιημένος ενεργειακός όμιλος στη νέα εποχή της αγοράς
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Εκτός της Αγρινιώτικης Π.Α.Ε. ο Μάκης Μπελεβώνης