Το είπε προχθές στο Δημοτικό Συμβούλιο που έγινε με τηλεδιάσκεψη, ο Δήμαρχος Αγρινίου. Θα το γράψω όπως το θυμάμαι: «Είμαι σε μια ανοιχτή επικοινωνία με το νοσοκομείο», είπε. «Τους έχω ζητήσει να μου πουν, που μπορώ να βοηθήσω, αλλά δεν έχει υπάρξει κανένα συγκεκριμένο αίτημα».
Από την άλλη τώρα έχουμε το διοικητή του νοσοκομείου Μεσολογγίου, τον κ. Πάνο Παπαδόπουλο, ο οποίος δεν «ντρέπεται» να βγει και να απαιτήσει χρήματα από το Δήμο Μεσολογγίου, από τη ΔΕΗ και απ’ όπου άλλου μπορεί, για να καλύψει ανάγκες και προτεραιότητες σε αυτό το υγειονομικά και οικονομικά δύσκολο περιβάλλον.
Δε ξέρω… Αλλά μια διαφορά νοοτροπίας, μπορεί κανείς να την διακρίνει εύκολα.
Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές