Το Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου στις 5 το απόγευμα στην Ανάληψη Τριχωνίδος ο Πολιτιστικός Σύλλογος «Οι Φίλοι του Μουσείου Ορεινής Τριχωνίδας» κόβει τη Βασιλόπιτα του.
- Στην εκδήλωση θα βραβευθούν άνθρωποι της περιοχής για τις δραστηριότητες τους ενώ για ακόμη μια φορά θα «ζωντανέψει» αυτό το όμορφο ορεινό χωριό της Τριχωνίδος.








Σχετικά Άρθρα
Γιώργος Παπακώστας: Ο Ναυπάκτιος Chef γιόρτασε με… πούρο τα γενέθλιά του, το post στα Social Media
Ο Καιρός (24/06): Συννεφιά και ασθενής βροχόπτωση στο Αγρίνιο, έως 34 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Γεγονότα που σημειώθηκαν σαν σήμερα (24/06)