Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε την Κυριακή (10/05) όταν ένα ανήλικο παιδί από την Παραβόλα Αγρινίου κατάπιε μπαταρία και μεταφέρθηκε σε Νοσοκομείο της Πάτρας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδί διακομίστηκε γύρω στις 17:00 στο Νοσοκομείο Αγρινίου όπου εξετάστηκε από τους Γιατρούς, οι οποίοι έκριναν αναγκαία τη μεταφορά του σε εξειδικευμένο Τμήμα Νοσοκομείου της Πάτρας για περαιτέρω αντιμετώπιση του περιστατικού.
Το θετικό στοιχείο στην υπόθεση είναι πως η μπαταρία που κατάπιε το παιδί είναι μικρού τύπου και όχι μεγάλου μεγέθους.
Διαβάστε επίσης: Πάτρα: Συνέλαβαν τον 89χρονο με γεμάτο περίστροφο, θα πήγαινε να επιτεθεί Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Ισχυρή σεισμική δόνηση άνω των 5R, ιδιαίτερα αισθητή σε Αιτωλοακαρνανία και Δυτική Ελλάδα
Ηλεία: Εργασία υπό καθεστώς εκμετάλλευσης, παρακράτηση εγγράφων και χρέωση 500 ευρώ τον μήνα
Λόγγος Αιγίου: Δίωξη για ανθρωποκτονία στον Ιταλό σύντροφο της 54χρονης για το διπλό έγκλημα