Άνοιξε ο δρόμος Αγρινίου-Καρπενησίου – «Χρειάζεται προσοχή», λέει ο Δημήτρης Ανδρώνης
- Πριν από λίγα λεπτά άνοιξε ο δρόμος στο 18ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αγρινίου – Καρπενησίου, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο ίδιος ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Ποταμούλας κ. Δημήτρης Ανδρώνης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.
Χθες βράδυ ο συγκεκριμένος δρόμος έκλεισε λόγω κατολίσθησης. Μάλιστα, ο ίδιος ο Πρόεδρος τονίζει πως εξαιτίας της ολισθηρότητας του οδοστρώματος και της επικινδυνότητας στο συγκεκριμένο σημείο χρειάζεται μεγάλη προσοχή.








Σχετικά Άρθρα
Γιώργος Σουφλιάς: «Έφυγε» σε ηλικία 85 ετών ο πρώην Υπουργός της Νέας Δημοκρατίας
Δ.ΕΠ.Α. Εμπορίας: Ένας καθετοποιημένος ενεργειακός όμιλος στη νέα εποχή της αγοράς
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Εκτός της Αγρινιώτικης Π.Α.Ε. ο Μάκης Μπελεβώνης