Τα αυξημένα κρούσματα και η αύξηση που παρατηρείται στα επιδημιολογικά στοιχεία γενικότερα, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και στο Δήμο Αγρίνιου.
Όπως, αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή του στα social media ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Βασίλης Φωτάκης: «Σήμερα προχωρήσαμε άμεσα σε μια σειρά απολυμάνσεων σε εκπαιδευτικές δομές (Γυμνάσιο-Λύκειο Γαβαλούς) αλλά και δομές υπηρεσιών του Δήμου (Πρόνοιας, Τοπικής Ανάπτυξης – Οικονομική).
Οφείλουμε λοιπόν όλοι να προστατεύσουμε τους εαυτούς μας και τους γύρω μας.
Επειδή ίσως τις επόμενες μέρες χρειαστεί να οπλιστούμε με περίσσευμα υπομονής πρέπει όλοι να συμβάλουμε για να αποφύγουμε τα χειρότερα».







Σχετικά Άρθρα
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος
Δυτική Αττική: Αγρινιώτες κατηγορούμενοι για ομαδικό βιασμό 32χρονης, σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε