Ο Δήμος Ξηρομέρου, άμεσα και έμπρακτα στάθηκε αρωγός και βοηθός προς τους πληγέντες συνανθρώπους μας στη Θεσσαλία με αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας, η οποία ήδη έχει πάει εκεί που οι συνάνθρωποί μας την έχουν μεγάλη ανάγκη.
- Σε σχετική ανακοίνωση ευχαριστεί όλους τους πολίτες του Ξηρομέρου που ανταποκρίθηκαν, πραγματικά συγκινητική η συνεισφορά τους, τον Λάμπρο Κωστίκα για τη δωρεάν μεταφορά των προϊόντων (μάνα εξ ουρανού η προσφορά του) και τον Ερυθρό Σταυρό Αγρινίου για την εξυπηρέτηση που μας παρείχε.










Σχετικά Άρθρα
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι
Καινούργιο Αγρινίου: Ο.ΑΝ.Ε.ΑΝ. Αιτωλοακαρνανίας, ΕΛ.ΑΣ. και σκύλος στις έρευνες μετά τον εντοπισμό ανθρώπινου κρανίου