O Σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών Καινουργίου «η Χρυσοχεριά» με την υποστήριξη του τμήματος αιμοδοσίας του Γ.Ν. Αγρινίου θα πραγματοποίησε με επιτυχία τη δεύτερη εθελοντική αιμοδοσία για το 2023 στο πνευματικό κέντρο του ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου στο Καινούργιο.
- Ήταν η 2η κατά σειρά αιμοδοσία για το 2023 και συγκεντρώθηκαν πολύτιμες μονάδες αίματος.
Ο Σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών Καινουργίου «Η Χρυσοχεριά» ευχαριστεί τους εθελοντές αιμοδότες που προσήλθαν και σε αυτήν την αιμοδοσία και ενημερώσει ότι το επόμενο ραντεβού ζωής είναι στις 18 Ιουνίου 2023.


















Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»