Η αντίστροφη μέτρηση για την Black Friday 2022 έχει ήδη ξεκινήσει, όμως κάποια καταστήματα βρήκαν τον τρόπο να προσελκύσουν από τώρα πελάτες με σημαντικές προσφορές και εκπτώσεις που κεντρίζουν τα βλέμματα.
- Η Black Friday 2022 «πέφτει» στις 25 Νοεμβρίου, αλλά η επικοινωνιακή πολιτική των επιχειρήσεων, με δελεαστικές προσφορές στα προϊόντα τους, έχει ήδη ξεκινήσει, με την ελπίδα οι καταναλωτές να ανταποκριθούν.
Αξίζει να σημειωθεί πώς πέρυσι οι προσφορές διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν τη Black Friday, ενώ ο όγκος των ηλεκτρονικών παραγγελιών ξεπέρασε τις 650.000.
Φέτος, ωστόσο, εκτιμάται πως θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή επιχειρήσεων στη Black Friday, που κάθε χρόνο κερδίζει ολοένα και περισσότερη δημοφιλία.
Ο θεσμός, πάντως, φέτος αναμένεται να είναι διαφορετικός σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές καθώς οι καθιερωμένες ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου, που ίσχυαν έως τώρα, καταργήθηκαν.
Σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατης έρευνας, δύο στους τρεις (67%) σκοπεύουν να κάνουν αγορές στο επόμενο εκπτωτικό γεγονός, ποσοστό αισθητά υψηλότερο από τον υπόλοιπο κόσμο (56%) και την Ευρώπη (54%).
Η πρόθεση αυτή λειτουργεί ανασταλτικά για την τρέχουσα κατανάλωση, καθώς μεταξύ όσων σκοπεύουν να κάνουν αγορές, οκτώ στους δέκα (83%), έναντι 52% παγκοσμίως, αναβάλλουν μέχρι τότε κάποιες αγορές που θέλουν να πραγματοποιήσουν.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι απαντήσεις στην έρευνα ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα κάνουν τις αγορές τους ή θα αναζητήσουν προσφορές κατά το επόμενο μεγάλο αγοραστικό ή εκπτωτικό γεγονός. Οι περισσότεροι δηλώνουν ότι θα κινηθούν κυρίως (38%), ή και μόνο (10%) διαδικτυακά, λίγο λιγότεροι (45%) θα συνδυάσουν φυσικά καταστήματα και online αγορές, και μόλις 7% θα αγοράσουν κυρίως ή αποκλειστικά από φυσικά καταστήματα.
Black Friday 2022: Πέντε τρόποι για να μην πέσετε θύματα των «προσφορών»
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, προτείνει την τήρηση πέντε κανόνων που διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές δεν θα πέσουν θύματα «προσφορών»:
- Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.
- Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες.
- Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.
- Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής.
- Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.
newsit.gr
Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Χωρίς ρεύμα πολλές περιοχές
Εκπέμπει SOS εξαιτίας της κακοκαιρίας
Euroleague Basketball: Ήττα στο Βελιγράδι