Ψάχνω κάτι μεγάλο, κάτι πραγματικά αισιόδοξο, ικανό να με συνεπάρει. Να με κάνει να ονειρευτώ.
- Κάτι που να πω: «…αυτό ΝΑΙ…αξίζει τον κόπο…».
Κι ας χρειαστεί να περιμένω. Κι ας πρέπει να κουραστώ.
Αυτό που βλέπω, καλώς ή κακώς, δεν μου είναι αρκετό. Η διαχείριση, όσο αποτελεσματική κι αν είναι, δεν παύει να είναι μια απλή διαχείριση. Που δεν μου λέει απολύτως τίποτε.
Κι ένα παιδί στην προεφηβική ηλικία να βάλουμε, αν του δώσουμε την αρμοδιότητα, τις υπηρεσίες και τα κονδύλια, …μια χαρά θα τα καταφέρει!
Δεν μου λέει κάτι αυτό.
Θέλω κάτι πραγματικά σπουδαίο. Κάτι διαφορετικό.
Για τη ζωή μου, για την πόλη μου, για τη χώρα μου.
Ψάχνω κάτι που να με κάνει να ελπίζω, να χαμογελάω και να σχεδιάζω, ακόμη κι αν είναι ουτοπικό. Αρκεί να πιστέψω σ’ αυτό.
Κι αν το πιστέψω, θα κινητοποιηθώ.
Media group «Agrinio 365» | Φώτης Μπερίκος







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»