Δεν ξέρω τι Χριστούγεννα θα κάνουν οι γεννηθέντες πριν σαράντα χρόνια τέτοια εποχή, αναφέρομαι στην παραγωγική ηλικία της χώρας μας, αλλά όσων εργαζόμενων οι συμβάσεις έχουν τεθεί μία ή και περισσότερες φορές σε αναστολή το χρονικό διάστημα από 1η Μαΐου μέχρι και 31 Δεκεμβρίου θα το πάρουν σε δόσεις. Σε τρεις άτοκες δόσεις Σα να αγοράσαμε δένδρο από μεγάλο πολυκατάστημα, δηλαδή, το οποίο πουλάει επί πιστώσει.
Έτσι ακριβώς, όπως φτιάξαμε τα σπίτια μας, όπως ξοφλούμε τα χρέη μας, όπως παίρνουμε τις χαρές, τις λύπες, τα αποκούμπια όλα: με δόσεις.
Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές