Σε ό,τι αφορά το Δ.Α.Κ. Αγρινίου οι υπογραφές στο Avaaz είναι ήδη εκατοντάδες δείχνοντας πως ο κόσμος δε θέλει να υπάρχει αντίτιμο στο Parking!
Οι Αγρινιώτες που ξεκίνησαν την διαδικασία υποστηρίζουν πως δεν πρέπει να υπάρχει κανένα αντίτιμο και ποτέ, διότι το Parking στο Δ.Α.Κ. Αγρινίου είναι μέρος μια διαδικασίας μαζικού, λαϊκού αθλητισμού που σε δημοτικές εγκαταστάσεις πρέπει να παρέχετε πάντα δωρεάν στους πολίτες.
Είναι χαρακτηριστικό πως μέσα σε λίγο περισσότερο από δύο ώρες συγκεντρώθηκαν 200 υπογραφές, ενώ χαμός γίνεται στις ομάδες των κοινωνικών δικτύων που έχουν αθλητές και σύλλογοι από την περιοχή του Αγρινίου.
Η διεύθυνση για την δράση είναι η: https://secure.avaaz.org/community_petitions/el/admin/details/?petitionId=1741568#
Διαβάστε επίσης: Συνταξιούχοι Ι.Κ.Α. Αιτωλοακαρνανίας: Κάλεσμα στο συλλαλητήριο του Εργατικού Κέντρου για τα Τέμπη
Πηγή: Δ.Α.Κ. Αγρινίου: Εκατοντάδες υπογραφές στο Avaaz για να μην έχει αντίτιμο το Parking!







Σχετικά Άρθρα
Χρήστος Καρασάββας: Η Κατούνα Ξηρομέρου πενθεί για την απώλεια του 34χρονου, οι αναρτήσεις του αδερφού του
Συσσίτια Αγίου Δημητρίου Αγρινίου: Ετοίμασαν ψάρι για 165 συνανθρώπους μας, ανήμερα του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου
Παναγιώτης Σκλαβούνος: Στη Μακρυνεία το τελευταίο «αντίο», πενθεί ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δαφνιωτών