Σε εξέλιξη είναι οι εργασίες για τη διάνοιξη οδών στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Πρόκειται για ένα σύνολο παρεμβάσεων που στοχεύουν στην καλύτερη πρόσβαση και τη διευκόλυνση της μετακίνησης των εκπαιδευτικών και των μαθητών.
- Τα έργα περιλαμβάνουν διάνοιξη, ασφαλτόστρωση, δημιουργία πεζοδρόμων, κατασκευή δικτύου απορροής όμβριων και δημιουργία υποδομών ηλεκτροφωτισμού.
Την ικανοποίηση του για την πορεία των εργασιών εξέφρασε ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου: «Στόχος μας είναι να συνεισφέρουμε με κάθε τρόπο στην αντιμετώπιση των αναγκών των δημοτών μας και γι’ αυτό και φροντίζουμε στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας να επιλύονται λειτουργικά ζητήματα. Σταδιακά υλοποιούμε ένα χρόνιο αίτημα των κατοίκων με τη διάνοιξη και ανακατασκευή των χωμάτινων δρόμων γύρω από το δημοτικό σχολείο. Οι οδοί ανακατασκευάζονται ώστε να είναι προσβάσιμοι και ασφαλείς».




Οι εργασίες εντάσσονται στο έργο «Διανοίξεις –Ασφαλτοστρώσεις –Βελτιώσεις οδών σχεδίου πόλης Περιοχής Αγίας Βαρβάρας» προϋπολογισμού 1.860.000,00 €.







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές