Μπορεί η Εθνική Οδός Αγρινίου – Καρπενησίου να άνοιξε (ενδεχομένως προσωρινά) όμως τα τεράστια προβλήματα στην εσωτερική αγροτική οδοποιία της Ποταμούλας, όχι μόνο παραμένουν αλλά σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Ποταμούλας κ. Δημήτρη Ανδρώνη θα απαιτηθούν μήνες για να αποκατασταθούν.
Μιλώντας στον Antenna Star 103.5 και στην εκπομπή «Με υπογραφή» του Σωκράτη Τσόμπου ο κ. Ανδρώνης αναφέρθηκε σε όλα τα προβλήματα που παραμένουν άλυτα και επηρεάζουν τη ζωή των κατοίκων της περιοχής.
Ακούστε, όλη τη συνέντευξη του κ. Δημήτρη Ανδρώνη στον Antenna Star 103.5:







Σχετικά Άρθρα
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος ανακοινώθηκε από τον Αστέρα Αγρινίου!
1ο GEA Agrinio Cup: Με διψήφιο αριθμό και οι δύο Ομάδες Ανδρών και Γυναικών, δηλώσεις Ανδριόπουλου
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος αποχώρησε από την Ένωση Αγίου Δημητρίου Αγρινίου