Η Δ.Ε.Υ.Α. Αγρινίου εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία από νωρίς το πρωί της Τρίτης (18/02) βρίσκεται σε εξέλιξη διακοπή νερού.
Πιο αναλυτικά:
«Την Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2025 και από ώρα 08:00 έως 11:00 το πρωί θα γίνει Διακοπή Νερού στην περιοχή Ανατολικά του Ιερού Ναού Αγίου Θωμά λόγω εργασιών στο Δίκτυο Ύδρευσης.
Θα επηρεαστούν οι πάροδοι 4η έως και 8η της Οδού Κολοκοτρώνη».
Οι κάτοικοι των συγκεκριμένων περιοχών θα πρέπει να κατανοήσουν πως η διακοπή ήταν απαραίτητη.
Διαβάστε επίσης: Α.Σ. Νεάπολης Αγρινίου: Η καλλιέργεια του ακτινίδιου και οι προοπτικές του προϊόντος







Σχετικά Άρθρα
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο Άγιον Όρος για τριήμερη επίσκεψη
Επεισόδιο στο Αγρίνιο: Γυναίκα φέρεται να δέχθηκε άγρια επίθεση στο κέντρο της πόλης
Σταύρος Θανασούλας: Τη Δευτέρα (22/06) το τελευταίο «αντίο» στον συνταξιούχο Έμπορο