Η Δ.Ε.Υ.Α. Αγρινίου είχε ενημερώσει με ανακοίνωση που εξέδωσε πως το πρωί της Παρασκευής (21/02) θα πραγματοποιούνταν διακοπή νερού.
Πιο αναλυτικά:
Από τη Δ.Ε.Υ.Α. Aγρινίου έγινε γνωστό πως την Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2025 από τις 08:00 έως 11:00 το πρωί σημειώθηκε διακοπή νερού σε Τμήμα του Βόρειου & Ανατολικού Τομέα του Αγίου Κωνσταντίνου, λόγω εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης.
Θα επηρεαστούν οι Οδοί Χατζηελευθερίου (Εργατικές Κατοικίες Αγίου Κωνσταντίνου), Χαραλαμπίδη, Αγγελάκη, Πίνδου, Δαβάκη, Βοσπόρου ανατολικά, Εθνικής Αντιστάσεως βόρεια.
Διαβάστε επίσης: Τσικνοπέμπτη 2025 στο Αγρίνιο: Υπαίθριες ψησταριές παντού!
Πηγή: Δ.Ε.Υ.Α. Αγρινίου: Τρίωρη διακοπή νερού το πρωί της Παρασκευής λόγω εργασιών







Σχετικά Άρθρα
Χρήστος Καρασάββας: Η Κατούνα Ξηρομέρου πενθεί για την απώλεια του 34χρονου, οι αναρτήσεις του αδερφού του
Συσσίτια Αγίου Δημητρίου Αγρινίου: Ετοίμασαν ψάρι για 165 συνανθρώπους μας, ανήμερα του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου
Παναγιώτης Σκλαβούνος: Στη Μακρυνεία το τελευταίο «αντίο», πενθεί ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δαφνιωτών