Με ανακοίνωση της, η πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Ν. Μαρία Ζιαμπάρα επιβεβαιώνει την εμφάνιση κρούσματος Covid-19, σε δομή του Δήμου Ναυπακτίας. Η κ. Ζιαμπάρα στην ανακοίνωσή της αναφέρει ότι στόχος είναι η ασφάλεια των δημοτών και είναι συνεχώς σε επικοινωνία με τον Ε.Ο.Δ.Υ. Επίσης αναφέρει ότι το κρούσμα ήταν σε εργαζόμενο στη δομή «Βοήθεια στο σπίτι».
- Αναλυτικά η Ανακοίνωση της κ. Μαρίας Ζιαμπάρα:
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ
Σήμερα διαπιστώθηκε θετικό κρούσμα κορωνοϊου στη δομή «Βοήθεια στο σπίτι». Βρισκόμαστε σε επαφή με όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες και ακολουθούνται πιστά οι οδηγίες του ΕΟΔΥ. Στόχος όλων μας η προστασία και η ασφάλεια των δημοτών.
Η πρόεδρος
Μαρία Ζιαμπάρα
nafpaktianews.gr







Σχετικά Άρθρα
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Στο AgrinioTimes.gr όσοι πρώτευσαν και εισάγονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι